Autor |
Wiadomość |
tygrysek
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 8021
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Stumilowego Lasu :)
|
|
REGULAMIN |
|
Witaj na Donniczkowie !
Na początek proponuje zapoznanie się z obowiązującym tutaj wszystkich regulaminem. Oto on:
1. W dobrym tonie jest, by w swoim pierwszym poście przedstawić się i przywitać z innymi.
2. Należy dbać o kulturę własnej wypowiedzi – słów wulgarnych, obscenicznych nie należy używać; w ostateczności można je zasygnalizować np. gwiazdkami. Ot tak.....*****
3. Dodając nowy temat należy zatytułować go tak, by inni forumowicze mogli zorientować się czego dyskusja w nim dotyczy.
4. Tematy, które powtarzają się będą zamykane.
5. Jeżeli nie zna się odpowiedzi na pytanie, postawiony problem – nie należy odpowiadać, by tym samym nie wprowadzić pytającego w błąd.
6. Odpowiedzi nie na temat, spam, posty wywołujące swoją treścią nieporozumienia wśród forumowiczów będą niezwłocznie usuwane - sprowadzanie dyskusji do niepotrzebnej kłótni, wszelkie prowokacje, zaczepki będą skutkować zablokowaniem konta danego użytkownika.
7. Użytkownicy łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z możliwością usunięcia postów, zamknięcia wątków – w ostateczności zablokowaniem dostępu do forum.
8. Jeden użytkownik może zarejestrować tylko jedno konto co oznacza, że powinien mieć jeden nick. Administrator forum może w związku z tym usunąć inne konta należące do tej samej osoby. Konta z zerową ilością postów będą usuwane po upływie 24h od rejestracji.
9. Awatary, podpisy i inne pola pozostawione do dyspozycji użytkownika mogą być modyfikowane, zmieniane przez administratora forum, w ostateczności blokowane, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści lub będą naruszać integralność lub układ strony forum.
10. Nie powinno umieszczać się w swoich postach dużych obrazków lub długich linków, powodujących "rozjeżdżanie" się strony forum – to bardzo utrudnia czytanie wiadomości w danym temacie. Do większych obrazków powinno się podawać linki lub modyfikować ich rozmiar. Inną możliwością jest stosowanie tekstu zastępczego.
| | Kod:
[url=www .link .pl]tekst zastępczy[ /url] - pisane bez spacji |
11. Z opcji "cytuj" (ikona w poście, który chcesz zacytować) należy korzystać racjonalnie tzn. skracać długie posty tak, aby zostawić tylko ten fragment, do którego bezpośrednio odnosi się nasza odpowiedź.
12. W pisanych przez siebie postach należy dbać o poprawność ortograficzną – dostrzeżone przez siebie błędy należy poprawić używając opcji "zmień". Administrator i moderator mogą dokonywać korekty wypowiedzi pod tym kątem.
[link widoczny dla zalogowanych]
13. Zakazane jest:
• reklamowanie lub linkowanie na niniejszym forum innych for lub stron internetowych bez zgody administratora.
• Jakakolwiek działalność na niekorzyść tego forum. A w szczególności nawoływanie, nakłanianie lub nagabywanie uzytkowników forum do jego opuszczenia. Oraz dokonywanie antyreklam tak na tym jak i na innych forach lub stronach internetowych.
• Zamieszczanie ogłoszeń i reklam handlowych przez firmy oraz osobom prowadzącym działalność handlową. W przypadku potrzeby zamieszczenia takiego ogłoszenia należy wcześniej skontaktować się z administratorem serwisu [link widoczny dla zalogowanych]
14. Administrator/moderator zastrzega sobie prawo usuwania tematów i postów niezgodnych z regulaminem forum bez wyjaśniania przyczyn.
15. Administrator zastrzega sobie także prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie – nie ma on bowiem charakteru ostatecznego i w miarę potrzeb jego treść będzie zmieniana lub uzupełniana.
16. Zmiany w regulaminie będą obowiązywać zawsze od momentu ich publikacji na stronach forum – dlatego ważnym jest, by każdy użytkownik forum systematycznie sprawdzał czy pojawiły się nowe topiki administracyjne. O poważniejszych zmianach użytkownicy będą zawsze informowani za pomocą metod dostępnych administracji (posty, PW, maile).
17. Nie należy krytykować i podważać autorytetu administratorów/moderatorów w kwestiach regulaminowych – zasady zostały ustalone po to, by na forum panował porządek a osoby dyskutujące miały komfort w wyrażaniu własnych myśli.
18. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na forum przez użytkowników. Użytkownik ma prawo do modyfikowania treści swoich postów, nie ma jednak prawa żądać od
administracji usunięcia swoich postów, bowiem decyzja o umieszczeniu ich na forum jest traktowana jako równoznaczna z decyzją przeznaczenia ich do użytku publicznego.
19. Rejestrując się na forum, czytając jego treść lub też pisząc na nim - akceptujesz powyższe warunki.
REGULAMIN OBOWIĄZUJE OD 6 Września 2005
W razie pytań, problemów, niejasności można w każdej chwili zwrócić się o pomoc do administratora forum lub moderatorów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:58, 24 Sie 2006 |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|